Friday, August 20, 2010

kiss in the rain part 9

setting : lagi smsan ama Ted di rumah, sambil di gangguin anak ilang (ben) yg bentar lagi maw balik ke habitat asalny 

this is my chat box between Me and Ted
Ted : haha, iyaya, seru juga kali ya..
gw   : mmm, maybe, haha, 
Ted : sometime you must forget bitter things, and keep moving forward
gw  : yeah, sure, what ever
Ted  : hahaha

Ben : cey, help me packed my stuff
gw   : in a minute, i'll be there soon
Ben  : hurry!!!
gw   : coming..

akhirny semaleman gw bantuin Ben selesain packing krn dia dah maw pulang ke ausy
bingungy.. dia gk kek orang ausy, malahan mrip orang indo.. 

Ben  : i can't believe im saying this but i think i'll miss you
gw    : well, i'll mis you too
Ben  : let's spend the last week i'm in Indonesia together
gw    : tht would be great..

pas gw ngobrol ma Ben, tiba2 ada sms masuk dari Chiara

Chiara : woy, besok makan brg gw ya.. ada mo gw omongin ma lo..
gw        :  sipp

dan akhirny gw sadar, klo misalny gw masih Lacy yang sama, dan gw tidur nyenyak bgt..  

No comments:

Post a Comment